Την Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου οι μαθητές του Γυμνασίου μας επισκέφτηκαν τη Μελισσοκομική Δωδεκανήσου .Η εκπαιδευτική δράση των μαθητών της Β΄ τάξης (τμήματα Β1, Β3 και Β4) πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία...
Διαβάστε περισσότερα
Μήνας: Μάρτιος 2026
Εκπαιδευτική εκδρομή στην Πράγα
Το διάστημα 7 – 13 Φεβρουαρίου 2026 το Γυμνάσιο Ιαλυσού πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στην Πράγα της Τσεχίας μετά από πρόσκληση από το σχολείο ZŠ a MŠ Sluníčko του LipniknadBecou....
Διαβάστε περισσότερα