Την Παρασκευή 6 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας σχολική εορτή αφιερωμένη στην επέτειο της Ενσωμάτωσης των Δωδεκανήσων με την Ελλάδα, μια σημαντική στιγμή της νεότερης ελληνικής ιστορίας.
Οι μαθητές παρουσίασαν το χρονικό της ιστορικής αυτής πορείας, αναφέροντας τους αγώνες και τις προσπάθειες των κατοίκων των νησιών για την ένωση με την πατρίδα. Μέσα από αφηγήσεις, ποιήματα και τοπικούς παραδοσιακούς χορούς αναδείχθηκε η ιστορική σημασία της 7ης Μαρτίου 1948, ημέρας κατά την οποία τα Δωδεκάνησα ενσωματώθηκαν επίσημα στον εθνικό κορμό.
Η εκδήλωση έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν καλύτερα την ιστορία των νησιών μας και να τιμήσουν όσους αγωνίστηκαν για την ελευθερία και την εθνική ενότητα.
Συγχαρητήρια στους μαθητές που συμμετείχαν στην εορτή καθώς και στους εκπαιδευτικούς κα Κουνιαζιδου Ελπίδα , κα Έλληνα Σεβαστη και στη μουσικό μας κα Καραλη Ιωαννα που συνέβαλαν στην προετοιμασία και την επιτυχή πραγματοποίησή της.




