Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα της Γυναίκας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου του σχολείου μας διοργάνωσαν μια ιδιαίτερη εκδήλωση αφιερωμένη στη γυναίκα και στον σημαντικό ρόλο της στην κοινωνία.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν ποιήματα και λογοτεχνικά αποσπάσματα αφιερωμένα στις γυναίκες, τα οποία ανέδειξαν τη δύναμη, την ευαισθησία, τους αγώνες και τη συμβολή τους στην οικογένεια και στην κοινωνία. Οι μαθητές μέσα από την απαγγελία και τη συμμετοχή τους κατάφεραν να μεταφέρουν μηνύματα σεβασμού, ισότητας και αναγνώρισης της αξίας κάθε γυναίκας.
Στο τέλος της εκδήλωσης ακολούθησε συζήτηση σχετικά με το σοβαρό κοινωνικό ζήτημα της βίας κατά των γυναικών. Οι μαθητές προβληματίστηκαν, αντάλλαξαν σκέψεις και τόνισαν τη σημασία της ενημέρωσης, του σεβασμού και της ευαισθητοποίησης της κοινωνίας, ώστε να αντιμετωπιστούν φαινόμενα βίας και ανισότητας.
Η εκδήλωση αποτέλεσε μια σημαντική στιγμή έκφρασης και προβληματισμού για όλους, υπενθυμίζοντας ότι η ισότητα, η αξιοπρέπεια και ο σεβασμός αποτελούν θεμελιώδεις αξίες που πρέπει να καλλιεργούνται καθημερινά μέσα από την εκπαίδευση και τη συνεργασία.


