Η Γ’ τάξη Γυμνασίου, στο πλαίσιο της δράσης «Σχολική Επαγγελματική Καθοδήγηση», πραγματοποίησε οργανωμένη εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΓΕΛ Ιαλυσού στις 11/05. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους του Λυκείου και ενημερώθηκαν διεξοδικά για το πρόγραμμα σπουδών και τις δυνατότητες εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Η εμπειρία αυτή συνέβαλε ουσιαστικά στην ενίσχυση του επαγγελματικού τους προσανατολισμού και στη διαμόρφωση τεκμηριωμένων εκπαιδευτικών επιλογών.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Ειρήνη Τριανταφύλλου, Βασιλική Στέφου, Βασίλειος Σιδηρόπουλος, Όλγα Βλάχου και Άννα Τζωρζή.
